خرید اینترنتی
نوشته شده توسط : mj

خرید اینترنتی یا خرید آنلاین مزایای فراوانی دارد، شما محدودیت زمانی در انتخاب ندارید، امکان بررسی و مقایسه‌ی طیف وسیعی از محصولات را دارید، از ترافیک خلاص می‌شوید و مزایایی از این دست. اما مشکلاتی هم وجود دارد که فروشگاه‌های اینترنتی در اینکه چطور این مشکلات را مرتفع کرده‌اند از هم متمایز می‌شوند.


مشکلاتی مثل این‌که مصرف‌کنندگان تا چه میزان می‌توانند به این فروشگاه‌ها اعتماد کنند؟ آیا کالایی که به دست ما می‌رسد همانی است که در سایت دیده‌ایم؟ می‌توانیم به اصالت یا اصل بودن کالا اعتماد کنیم؟ قیمت‌ها چطور؟ در مورد کالاهایی مثل لباس چطور می‌توان خرید اینترنتی انجام داد؟ فرض کنید کت یا کفشی خریدید و دیدید که اندازه‌تان نیست و یا اصلا به شما نمی‌آید، اینجور وقت‌ها چه می‌توان کرد؟ کالا چطور و در چه زمانی به دست شما می‌رسد؟ اگر از کالایی به هر دلیلی خوش‌تان نیاید تکلیف چیست؟


واقعیت این است که اگر یک فروشگاه اینترنتی بخواهد به تمام جزییاتی از این دست بپردازد، به زیرساخت و سرمایه‌‌گذاری گسترده و وسیعی نیاز دارد و همچنین متخصصان فراوانی از حوزه‌ی آی ‌تی، انبارداری و صنایع گرفته تا مارکتینگ و گرافیک و تولید محتوا باید در آن فعالیت کنند و مدام به روز باشند.


در میان فروشگاه‌های اینترنتی متعددی که در این دو سه سال اخیر در ایران راه‌اندازی شدند، فروشگاه اینترنتی مدیسه واقعا متمایز و خاص است و به نظر می‌رسد متخصصان آن به تمام نکاتی که در بالا اشاره شد، فکر کرده‌اند و راهکاری ارائه داده‌اند. البته وقتی یکی از معتبرترین برندهای داخلی مثل گروه تجاری گلستان، وارد این عرصه می‌شود انتظاری جز این هم نمی‌رود.


اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه‌های تجاری کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه کننده‌ی برترین برندهای بین‌المللی و ملی در ایران بوده است، گروهی که تجارب موفقی مانند، اطلس‌خوردو (Kiamotors)، آسان‌موتور (Hyundai)، محور ماشین(komatsu)، جیلران موتور (Geely)  را در کارنامه‌ی خود دارد این‌‌بارهم  فروشگاه اینترنتی مدیسه را راه‌اندازی کرده‌است. در حقیقت مدیسه میرا‌ث‌دار تجربه‌ی قوی و حرفه‌ای لجستیک شرکت گلستان است.

 
فروشگاه‌ اینترنتی مدیسه طیف وسیعی از محصولات را بصورت آنلاین می فروشد، پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، محصولات ورزشی، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، محصولات کودک، نوزاد و سیسمونی، لوازم خانه، خوراکی و آشامیدنی و کتاب بخشی از این طیف وسیع است و به نظر می‌رسد که مدیسه به سرعت در حال گسترش تنوع محصولات خود است.


تمایز مدیسه در همان نگاه اول به سایت آن مشخص می‌شود. مجموعه‌ای از کالاهای پریمیوم و برترین برندها در کنار هم جمع شده‌اند. اما در کنار این‌ها، چهار ویژگی مدیسه را واقعا نسبت به رقیبان خود منحصربفرد ساخته است. از کالایی به هر دلیلی خوش‌تان نیامده؟ بدون هیچ قید و شرطی 7 روز فرصت دارید آن را پس دهید! مدیسه نام این مزیت خود را امکان بازگشت کالا گذاشته است. تضمین اصالت کالا ویژگی دیگری است که مدیسه را متمایز کرده، یکی از نگرانی‌های ما در ایران اصل نبودن کالاست، فروشگاه اینترنتی مدیسه تضمین می‌کند که محصول اصل به دست شما می‌رسد. تضمین قیمت کالا و تحویل رایگان (سراسر کشور) دو ویژگی دیگر از آن چهار ویژگی است.


حراج‌های فصلی و روزانه، قیمت‌های باورنکردنی از معتبرترین برندها، طرح‌های فروش‌ ویژه مانند سرندپیتی، زیبایی محیط کاربری، آسان بودن خرید، اطلاعات و محتوای کامل درباره‌ی تک تک محصولات و ده‌ها ایده‌ی واقعا هیجان‌انگیز دیگر مواردی است که مدیسه ارائه می‌دهد و با نگاهی به این فروشگاه متفاوت بودن آن را کاربران در همان نگاه اول حس می‌کنند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: